خرید آنلاین انواع گلدان سفالی و سرامیکی از لالجین

ساخت وبلاگ
خرید عمده لیوان سرامیکی چاپ سابلیمیشن

در این مطلب قصد داریم راجع‌به چاپ سابلیمیشن روی لیوان سرامیکی و به‌طور کلی چاپ سابلیمیشن صحبت کنیم، اگر شما در این حرفه‌ی پرکاربرد فعالیت دارید و یا قصد انجام این کار را دارید، تا آخر این مطلب با شهر سفال همراه باشید.

ما در این مقاله علاوه بر چاپ سابلیمیشن، درباره‌ی لیوان‌های سرامیکی که مخصوص این کار هستند و در شهر لالجین توسط دستگا‌ه‌های تمام اتوماتیک تولید می‌شوند نیز صحبت خواهیم کرد.

چاپ سابلیمیشن یا تصعید یک نوع روش چاپ دیجیتال است که در آن با استفاده از دستگاه مخصوص این کار می‌توان به روی تی‌شرت، لیوان، پارچه و غیره چاپ عکس یا نوشته انجام داد.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چرا نام دیگر چاپ سابلیمیشن، تصعید است؟

همان‌طور که همه‌ی ما می‌دانیم، در طبیعت چند مدل تبدیل حالت داریم که یکی از آن‌ها تبدیل حالت جامد به گاز یا عمل تصعید است.

این تبدیل حالت زمانی رخ می‌دهد که جسم جامد تحت دمای ۱۸۰ درجه‌ی سانتی‌گراد قرار بگیرد و مستقیم از حالت جامد به گاز تبدیل شود، در این حالت عمل تصعید یا سابلیمیشن انجام شده است.

حال ما از این تبدیل حالت استفاده می‌کنیم و چاپ سابلیمیشن را انجام می‌دهیم، در این روش می‌توانیم یک تصویر را از روی کاغذ مخصوص به روی اشیاء انتقال دهیم.

این روش بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه است، از این روش می‌توانیم برای انجام کارهای تبلیغاتی و سایر موارد استفاده کنیم، که بهترین روش تبلیغات چاپ سابلیمیشن روی لیوان سرامیکی است.

چاپ روی پارچه، تی‌شرت، کلاه و…

چاپ روی انواع تابلوی چوبی، آلومینیوم و فلز

چاپ روی قاب موبایل، جاسویچی، لیوان

چاپ روی شاسی عکس و …

هزینه‌ی کم و مقرون به صرفه

کیفیت بسیار زیاد

امکان چاپ روی بسیاری از محصولات

ماندگاری طولانی

و ….

دستگاه‌های مختلفی برای چاپ سابلیمیشن وجود دارد که شامل دستگاه نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک و دستی است، برای چاپ لیوان و ماگ هم دستگاه چاپ سه بعدی وجود دارد.

با استفاده از پرینتر طرح موردنظر روی کاغذ چاپ می‌شود، که چاپگر مناسب لیوان سرامیکی سایز کوچکی دارد.

دستگاه چاپ سابلیمیشن جوهر مخصوص دارد و نباید از جوهر معمولی در آن‌ها استفاده کرد.

استفاده از کاغذ باکیفیت برای یک خروجی باکیفیت در چاپ سابلیمیشن بسیار مهم است زیرا کاغذ با کیفیت جوهر را به خوبی به شیء موردنظر انتقال می‌دهد.

برای اینکه کاغذ چاپ روی شیء موردنظر به خوبی تثبیت شود از چسب نسوز استفاده می‌کنند تا کاغذ روی محصول جابجا نشود.

مواد خام اولیه در این کار بسیار مهم هستند، زیرا استفاده از مواد باکیفیت باعث می‌شود که نتیجه‌ی کار بسیار رضایت‌بخش باشد.

در این روش ابتدا تصویر موردنظر که قبلا توسط سیستم طراحی شده را با استفاده از پرینتر و جوهر مخصوص سابلیمیشن روی کاغذ مخصوص چاپ می‌کنند.

سپس کاغذ چاپ شده را با استفاده از چسب نسوز روی لیوان قرار می‌دهند و آن را با استفاده از دستگاه‌های پرس حرارتی تحت حرارت ۱۸۰ تا ۳۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد قرار می‌دهند (که این دما بستگی به مواد خام ما دارد) .

برای چاپ سابلیمیشن روی لیوان سرامیکی، ماگ، گلدان و محصولات این چنینی است، از دستگاه پرس حرارتی مدور استفاده می‌شود تا بعد از چند دقیقه عکس روی شیء چاپ شود.

مطلب ما به نحوه‌ی چاپ سابلیمیشن ختم نمی‌شود، هدف ما از گفتن این مطالب این است که شما با این کار آشنا شوید و اطلاعاتی راجع‌به آن کسب کنید.

در ادامه می‌خواهیم راجع‌به لیوان‌های سرامیکی تولید شده در شهر سفال که مخصوص چاپ سابلیمیشن هستند صحبت کنیم.

در لینک زیر می‌توانید لیوان‌های سرامیکی مخصوص چاپ سابلیمیشن را مشاهده کنید و آن‌ها را به صورت عمده و خرده تهیه کنید.

همان‌طور که گفته شد این کار برای محصولات مختلفی استفاده می‌شود که در اینجا چاپ روی لیوان سرامیکی مدنظر است.

لیوان‌های سرامیکی مخصوص چاپ سابلیمیشن در تولیدی شهر سفال ساخته می‌شوند و به صورت عمده جهت استفاده چاپ سابلیمیشن به فروش می‌رسند.

این لیوان‌ها بسیار با کیفیت هستند و بسیار مناسب انجام این کار می‌باشند.

چاپ سابلیمیشن روی لیوان سرامیکی

اگر به دنبال تولیدی لیوان‌ سرامیکی مخصوص چاپ سابلیمیشن هستید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم، لیوان‌هایی که در شهر سفال تولید می‌شوند مخصوص چاپ سابلیمیشن هستند.

لیوان‌های سرامیکی ساده و سفید بیشتر برای کارهای تبلیغاتی استفاده می‌شوند و به عنوان تبلیغ کسب و کار به دیگران هدیه داده می‌شوند.

از این رو چاپ سابلیمیشن لیوان سرامیکی این روزها بسیار باب شده و افراد زیادی مشغول به این کار هستند و یا برای تبلیغ کسب و کار خود این روش را استفاده می‌کنند.

در راستای این مطلب پیشنهاد می‌شود، مطلب ظروف سرامیکی مصرفی، که درباره‌ی ظروف غذاخوری سرامیکی تولید شده در شهر سفال است را نیز مطالعه کنید.

مطلب ما در اینجا به پایان می‌رسد، امیدواریم که اطلاعاتی خوبی راجع‌به چاپ سابلیمیشن روی لیوان سرامیکی کسب کرده باشید.
اگر شما به این کار مشغول هستید و تجربه‌ی کافی دارید، ممنون می‌شویم نکات مثبتی که مطلب ما را کامل می‌کند و برای دیگران مفید است را در قالب کامنت برای ما بنویسید، و هرگونه سؤال راجع‌به لیوان‌های سرامیکی دارید از ما بپرسید.

خرید آنلاین انواع گلدان سفالی و سرامیکی از لالجین...
ما را در سایت خرید آنلاین انواع گلدان سفالی و سرامیکی از لالجین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شهر سفال ceramicvase بازدید : 64 تاريخ : سه شنبه 21 شهريور 1402 ساعت: 15:00